Магістерські роботи кафедри Транспортна інфраструктура (КТІ)

Permanent URI for this collection

ENG: Master Thesis Transport infrastructure

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 10 of 10
  • Item
    Обґрунтування параметрів моста через річку Кам’янка щодо можливості пропуску великовагових транспортних засобів
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Халимендик, Олексій Володимирович
    UKR: Магістерська робота виконана на 86 сторінках, містить 17 ілюстрацій, 14 таблиць та 23 використаних джерел. В магістерській роботі виконано аналіз стану питання технічного обстеження мостів. Дана коротка характеристика об’єкту, його об’ємно-планувальним рішенням та призначенню. Виконано аналіз результатів визначення фізичних властивостей будівельних конструкцій та аналіз результатів інструментального обстеження будівельних конструкцій. Виконано перевірочні розрахунки будівельних конструкцій МСЕ та нормативною методикою. Розроблено і обґрунтовано висновок та рекомендації щодо поточного технічного стану будівельних конструкцій мосту та можливості пропуску великовагових транспортних засобів. Мета дослідження – за результатами технічного обстеження отримати висновки про загальний технічний стан основних будівельних конструкцій мосту з розробкою та обґрунтуванням відповідних рекомендацій з ремонту конструкцій моста для можливості пропуску великовагових транспортних засобів. Об’єкт дослідження – автомобільний міст. Метод дослідження – методи і методики візуального та інструментального обстеження будівельних конструкцій; аналітичні методи оцінки та розрахунку будівельних конструкцій.
  • Item
    Аналіз конструктивних параметрів сталезалізобетонної залізничної прогонової будови довжиною 50 м
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Сторчеус, Ірина Миколаївна
    UKR: Магістерська робота виконана на 66 сторінках, містить 57 ілюстрацій, 6 таблиць та 21 використаних джерел. В магістерській роботі виконаний аналіз конструктивних параметрів сталезалізобетонної прогонової будови 50 м. Розроблені моделі прогонових будов з перерізами залізобетонних балок різної висоти і різною товщиною плит у програмному розрахунковому комплексі Ліра. Проведений аналіз результатів розрахунку у програмі, обрані оптимальні параметри балок і плити прогонової будови. Виконаний розрахунок аналітичним способом для порівняння результатів з розрахунком програмного комплексу Ліра САПР 2016 (некомерційна версія). Обґрунтовано параметри конструкції сталезалізобетонної залізничної прогонової будови по деформаціям та напружено-деформованому стану елементів.
  • Item
    Обґрунтування конструкції шахтного ствола та технології його спорудження із застосуванням заморожування ґрунту
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Онук, Анатолій Сергійович
    UKR: Магістерська робота виконана на 60 сторінках, містить 19 ілюстрацій, 7 таблиць та 14 використаних джерел. В магістерській роботі виконано розрахунок параметрів шахтного ствола на основі аналізу результатів інженерно-геологічних досліджень. Розроблені варіанти шахтного ствола, розраховано об’єми робіт для кожного з них та виконане техніко-економічне порівняння. Створена скінченно-елементна модель шахтного ствола (просторова постановка). Проведений чисельний аналіз та отримано результати для оправи із чавунних тюбінгів та залізобетонних тюбінгів. Обґрунтована конструкція шахтного ствола та доцільність застосування залізобетону. Обґрунтовано технологію спорудження шахтного ствола із застосуванням заморожування ґрунту. Мета дослідження – обґрунтування конструкції шахтного ствола та технології його спорудження із застосуванням заморожування ґрунту. Об’єкт дослідження – шахтний ствол. Метод дослідження – метод скінченних елементів.
  • Item
    Обґрунтування параметрів тунельної оправи перегінного тунелю під час щитової проходки
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Москвич, Олександр Романович
    UKR: Магістерська робота виконана на 60 сторінках, містить 17 ілюстрацій, 5 таблиць та 12 використаних джерел. В магістерській роботі виконано варіантне проєктування оправи перегінного тунелю, що споруджується щитовим способом. Проведене техніко-економічне обґрунтування конструкції оправи. Проведене обґрунтування параметрів тунельної оправи перегінного тунелю. Визначено параметри оправи за методом О. Ю. Бугаєвої. Розроблена скінченно-елементна модель перегінного тунелю (просторова постановка). Визначено параметри напружено-деформованого стану перегінного тунелю. Обґрунтовано параметри технології щитової проходки перегінного тунелю (цикли проходки, монтажу, первинного нагнітання, чеканки швів). Виконано розрахунок параметрів механізованого щиту. Розраховано електровозну відкатку та параметри вентиляції під час щитової проходки. Мета дослідження – обґрунтування параметрів тунельної оправи перегінного тунелю під час щитової проходки. Об’єкт дослідження – перегінний тунель. Метод дослідження – метод О. Ю. Бугаєвої, метод скінченних елементів.
  • Item
    Обґрунтування вибору варіанту капітального ремонту автодорожнього залізобетонного мосту
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Міллер, Дмитро Володимирович
    UKR: Магістерська робота виконана на 90 сторінках, містить 51 ілюстрацію, 14 таблиць та 20 використаних джерел. В магістерській роботі виконано варіантне проєктування та техніко-економічне порівняння варіантів капітального ремонту автодорожнього залізобетонного шляхопроводу над залізницею по трьох варіантах. Для обраного варіанту виконано збір постійних та тимчасових навантажень, визначення зусиль в перерізах плити проїзної частини та балки прогонової будови та виконано розрахунок і проєктування їх перерізів. Для балки розрахунок виконаний з урахуванням металевої обойми, що використовується як незнімна опалубка при ремонт конструкції, визначені допустимі навантаження на прогонову будову після ремонту. Розроблено скінчено-елементну модель балки прогонової будови з урахуванням елементів підсилення, визначено напружено-деформований стан балки за умови сумісної роботи з металевою обоймою при різних станах об’єднання елементів: проєктний стан, стан часткового розлагодження по нижній грані, стан повного розлагодження по нижній грані. Мета роботи – обґрунтування вибору варіанту капітального ремонту автодорожнього залізобетонного мосту. Метод дослідження – метод варіантного проєктування, метод граничних станів, метод скінченних елементів.
  • Item
    Обґрунтування конструкції двоколійної металевої залізничної прогонової будови довжиною 60 м під навантаження С14
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Ларіонова, Ірина Андріївна
    UKR: Магістерська робота виконана на 77 сторінках, містить 118 ілюстрацій, 44 таблиць та 11 використаних джерел. Метал – один з широко використовуваних матеріалів в сучасному будівництві. Перевагами металоконструкції є просторова міцність та жорсткість, швидкість монтажу, невелика вага конструкції, технологічність, надійність, простота в ремонті. Для поліпшення експлуатаційних властивостей металоконструкцій використовують антикорозійний захист (термодифузійне цинкування, гальванічне цинкування, гаряче цинкування, лакофарбові покриття, холодне цинкування). Перевагами залізничного двоколійного моста є – економічність, здійснення залізничного зв’язку через водні перешкоди, висока провізна можливість, коротший шлях. Моделювання двохколійної металевої прогонової будови здійснюється в програмному забезпеченні «AutoCAD» з подальшою інтеграцією в програмне забезпечення для розрахунків. Об’єкт дослідження дипломного проекту : конструкція двоколійної металевої залізничної прогонової будови довжиною 60 м. Мета роботи: дослідити роботу металевої двоколійної конструкції залізничного моста під навантаження С14.
  • Item
    Конструювання та спорудження колонної станції в породах середньої міцності
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Косаківський, Руслан Богданович
    UKR: Магістерська робота виконана на 60 сторінках, містить 25 ілюстрацій, 5 таблиць та 14 використаних джерел. В магістерській роботі виконано аналіз конструктивних схем колонних станцій глибокого закладення, визначено основні розміри колонної станції та проведене техніко-економічне порівняння варіантів. Побудована стержнева скінченно-елементна модель колонної станції. Проведений чисельний аналіз конструктивних елементів станційної конструкції методом скінченних елементів із варіацією товщини. Проаналізовано результати обґрунтування геометричних параметрів конструктивних елементів. Розроблено основи спорудження колонної станції в породах середньої міцності, зокрема розраховані параметри буровибухових робіт. Мета дослідження – конструювання та спорудження колонної станції в породах середньої міцності. Об’єкт дослідження – колонна станція глибокого закладення, що споруджується в породах середньої міцності. Метод дослідження – метод скінченних елементів.
  • Item
    Обґрунтування параметрів реконструкції автодорожнього залізобетонного мосту
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Гузь, Дарія Віталіївна
    UKR: Магістерська робота виконана на 81 сторінках, містить 48 ілюстрацій, 11 таблиць та 20 використаних джерел. В магістерській роботі були розроблені варіанти реконструкції автодорожнього мосту. Виконано техніко-економічне порівняння варіантів і визначення оптимального. Проведений підбір перерізу монолітної плити і розрахунок балки індивідуального проектування під тимчасові навантаження А11 і НК-80. Визначено параметри і кількість напружуваної і арматури періодичного профілю необхідної для забезпечення міцності перерізів. Мета дослідження – Обґрунтування параметрів реконструкції автодорожнього залізобетонного мосту. Об’єкт дослідження – автодорожній міст. Метод дослідження – аналітичний розрахунок. Розрахунок з допомогою розрахункового програмного комплексу «Ліра».
  • Item
    Обґрунтування вибору оправи та параметрів буровибухових робіт під час спорудження перегінного тунелю
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Горемикіна, Анна Володимирівна
    UKR: Магістерська робота виконана на 60 сторінках, містить 13 ілюстрацій, 9 таблиць та 14 використаних джерел. В магістерській роботі виконано обґрунтування вибору оправи під час спорудження перегінного тунелю. Проведене варіантне проєктування, розроблені три варіанти оправи (оправа із залізобетонних блоків, залізобетонних блоків з лотковим блоком, із чавунних тюбінгів) та зроблене техніко-економічне порівняння варіантів. Проведене обґрунтування параметрів оправи перегінного тунелю шляхом визначення навантажень на оправу перегінного тунелю і розрахунку оправи за методом О. Ю. Бугаєвої. Була проведена варіація товщини оправи і її матеріалу, що дозволила дослідити їхній вплив на силові фактори. Обґрунтовано параметри буровибухових робіт під час спорудження перегінного тунелю та розроблено технологію його спорудження в умовах Дніпровського метрополітену. Мета дослідження – обґрунтування вибору оправи та параметрів буровибухових робіт під час спорудження перегінного тунелю. Об’єкт дослідження – перегінний тунель. Метод дослідження – метод О. Ю. Бугаєвої.
  • Item
    Визначення параметрів роботи струнобетонних балок при їх підсиленні
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Бутинський, Петро Петрович
    UKR: Пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра: 73 стор., 38 рис., 7 табл., 13 літературних джерел. У магістерській роботі виконано аналіз літературних джерел з теми підсилення залізобетонних балок, зокрема струнобетонних балок. Проведений аналіз дефектів струнобетонних балок на основі існуючого мосту. Виконано розробку та конструювання одного із запропонованих варіантів для ремонту балок. Виконані розрахунки плит балок прогонової будови під сучасне навантаження. Розроблено скінчено-елементну модель прогонової будови для визначення параметрів підсилюючих компонентів балок. Визначено параметри роботи струнобетонних балок при їх підсиленні на основі отриманих результатів з розрахунків моделей. Обґрунтовано досліджувану технологію підсилення струнобетонних балок. Мета роботи – визначення параметрів роботи струнобетонних балок при їх підсиленні.