Магістерські роботи кафедри Транспортна інфраструктура (КТІ)
Permanent URI for this collection
ENG: Master Thesis Transport infrastructure
Browse
Browsing Магістерські роботи кафедри Транспортна інфраструктура (КТІ) by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 35
Results Per Page
Sort Options
Item Обґрунтування параметрів реконструкції автодорожнього залізобетонного мосту(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Гузь, Дарія ВіталіївнаUKR: Магістерська робота виконана на 81 сторінках, містить 48 ілюстрацій, 11 таблиць та 20 використаних джерел. В магістерській роботі були розроблені варіанти реконструкції автодорожнього мосту. Виконано техніко-економічне порівняння варіантів і визначення оптимального. Проведений підбір перерізу монолітної плити і розрахунок балки індивідуального проектування під тимчасові навантаження А11 і НК-80. Визначено параметри і кількість напружуваної і арматури періодичного профілю необхідної для забезпечення міцності перерізів. Мета дослідження – Обґрунтування параметрів реконструкції автодорожнього залізобетонного мосту. Об’єкт дослідження – автодорожній міст. Метод дослідження – аналітичний розрахунок. Розрахунок з допомогою розрахункового програмного комплексу «Ліра».Item Обґрунтування вибору оправи та параметрів буровибухових робіт під час спорудження перегінного тунелю(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Горемикіна, Анна ВолодимирівнаUKR: Магістерська робота виконана на 60 сторінках, містить 13 ілюстрацій, 9 таблиць та 14 використаних джерел. В магістерській роботі виконано обґрунтування вибору оправи під час спорудження перегінного тунелю. Проведене варіантне проєктування, розроблені три варіанти оправи (оправа із залізобетонних блоків, залізобетонних блоків з лотковим блоком, із чавунних тюбінгів) та зроблене техніко-економічне порівняння варіантів. Проведене обґрунтування параметрів оправи перегінного тунелю шляхом визначення навантажень на оправу перегінного тунелю і розрахунку оправи за методом О. Ю. Бугаєвої. Була проведена варіація товщини оправи і її матеріалу, що дозволила дослідити їхній вплив на силові фактори. Обґрунтовано параметри буровибухових робіт під час спорудження перегінного тунелю та розроблено технологію його спорудження в умовах Дніпровського метрополітену. Мета дослідження – обґрунтування вибору оправи та параметрів буровибухових робіт під час спорудження перегінного тунелю. Об’єкт дослідження – перегінний тунель. Метод дослідження – метод О. Ю. Бугаєвої.Item Обґрунтування конструкції двоколійної металевої залізничної прогонової будови довжиною 60 м під навантаження С14(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Ларіонова, Ірина АндріївнаUKR: Магістерська робота виконана на 77 сторінках, містить 118 ілюстрацій, 44 таблиць та 11 використаних джерел. Метал – один з широко використовуваних матеріалів в сучасному будівництві. Перевагами металоконструкції є просторова міцність та жорсткість, швидкість монтажу, невелика вага конструкції, технологічність, надійність, простота в ремонті. Для поліпшення експлуатаційних властивостей металоконструкцій використовують антикорозійний захист (термодифузійне цинкування, гальванічне цинкування, гаряче цинкування, лакофарбові покриття, холодне цинкування). Перевагами залізничного двоколійного моста є – економічність, здійснення залізничного зв’язку через водні перешкоди, висока провізна можливість, коротший шлях. Моделювання двохколійної металевої прогонової будови здійснюється в програмному забезпеченні «AutoCAD» з подальшою інтеграцією в програмне забезпечення для розрахунків. Об’єкт дослідження дипломного проекту : конструкція двоколійної металевої залізничної прогонової будови довжиною 60 м. Мета роботи: дослідити роботу металевої двоколійної конструкції залізничного моста під навантаження С14.Item Обґрунтування параметрів моста через річку Кам’янка щодо можливості пропуску великовагових транспортних засобів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Халимендик, Олексій ВолодимировичUKR: Магістерська робота виконана на 86 сторінках, містить 17 ілюстрацій, 14 таблиць та 23 використаних джерел. В магістерській роботі виконано аналіз стану питання технічного обстеження мостів. Дана коротка характеристика об’єкту, його об’ємно-планувальним рішенням та призначенню. Виконано аналіз результатів визначення фізичних властивостей будівельних конструкцій та аналіз результатів інструментального обстеження будівельних конструкцій. Виконано перевірочні розрахунки будівельних конструкцій МСЕ та нормативною методикою. Розроблено і обґрунтовано висновок та рекомендації щодо поточного технічного стану будівельних конструкцій мосту та можливості пропуску великовагових транспортних засобів. Мета дослідження – за результатами технічного обстеження отримати висновки про загальний технічний стан основних будівельних конструкцій мосту з розробкою та обґрунтуванням відповідних рекомендацій з ремонту конструкцій моста для можливості пропуску великовагових транспортних засобів. Об’єкт дослідження – автомобільний міст. Метод дослідження – методи і методики візуального та інструментального обстеження будівельних конструкцій; аналітичні методи оцінки та розрахунку будівельних конструкцій.Item Обґрунтування параметрів тунельної оправи перегінного тунелю під час щитової проходки(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Москвич, Олександр РомановичUKR: Магістерська робота виконана на 60 сторінках, містить 17 ілюстрацій, 5 таблиць та 12 використаних джерел. В магістерській роботі виконано варіантне проєктування оправи перегінного тунелю, що споруджується щитовим способом. Проведене техніко-економічне обґрунтування конструкції оправи. Проведене обґрунтування параметрів тунельної оправи перегінного тунелю. Визначено параметри оправи за методом О. Ю. Бугаєвої. Розроблена скінченно-елементна модель перегінного тунелю (просторова постановка). Визначено параметри напружено-деформованого стану перегінного тунелю. Обґрунтовано параметри технології щитової проходки перегінного тунелю (цикли проходки, монтажу, первинного нагнітання, чеканки швів). Виконано розрахунок параметрів механізованого щиту. Розраховано електровозну відкатку та параметри вентиляції під час щитової проходки. Мета дослідження – обґрунтування параметрів тунельної оправи перегінного тунелю під час щитової проходки. Об’єкт дослідження – перегінний тунель. Метод дослідження – метод О. Ю. Бугаєвої, метод скінченних елементів.Item Визначення параметрів роботи струнобетонних балок при їх підсиленні(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Бутинський, Петро ПетровичUKR: Пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра: 73 стор., 38 рис., 7 табл., 13 літературних джерел. У магістерській роботі виконано аналіз літературних джерел з теми підсилення залізобетонних балок, зокрема струнобетонних балок. Проведений аналіз дефектів струнобетонних балок на основі існуючого мосту. Виконано розробку та конструювання одного із запропонованих варіантів для ремонту балок. Виконані розрахунки плит балок прогонової будови під сучасне навантаження. Розроблено скінчено-елементну модель прогонової будови для визначення параметрів підсилюючих компонентів балок. Визначено параметри роботи струнобетонних балок при їх підсиленні на основі отриманих результатів з розрахунків моделей. Обґрунтовано досліджувану технологію підсилення струнобетонних балок. Мета роботи – визначення параметрів роботи струнобетонних балок при їх підсиленні.Item Аналіз конструктивних параметрів сталезалізобетонної залізничної прогонової будови довжиною 50 м(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Сторчеус, Ірина МиколаївнаUKR: Магістерська робота виконана на 66 сторінках, містить 57 ілюстрацій, 6 таблиць та 21 використаних джерел. В магістерській роботі виконаний аналіз конструктивних параметрів сталезалізобетонної прогонової будови 50 м. Розроблені моделі прогонових будов з перерізами залізобетонних балок різної висоти і різною товщиною плит у програмному розрахунковому комплексі Ліра. Проведений аналіз результатів розрахунку у програмі, обрані оптимальні параметри балок і плити прогонової будови. Виконаний розрахунок аналітичним способом для порівняння результатів з розрахунком програмного комплексу Ліра САПР 2016 (некомерційна версія). Обґрунтовано параметри конструкції сталезалізобетонної залізничної прогонової будови по деформаціям та напружено-деформованому стану елементів.Item Конструювання та спорудження колонної станції в породах середньої міцності(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Косаківський, Руслан БогдановичUKR: Магістерська робота виконана на 60 сторінках, містить 25 ілюстрацій, 5 таблиць та 14 використаних джерел. В магістерській роботі виконано аналіз конструктивних схем колонних станцій глибокого закладення, визначено основні розміри колонної станції та проведене техніко-економічне порівняння варіантів. Побудована стержнева скінченно-елементна модель колонної станції. Проведений чисельний аналіз конструктивних елементів станційної конструкції методом скінченних елементів із варіацією товщини. Проаналізовано результати обґрунтування геометричних параметрів конструктивних елементів. Розроблено основи спорудження колонної станції в породах середньої міцності, зокрема розраховані параметри буровибухових робіт. Мета дослідження – конструювання та спорудження колонної станції в породах середньої міцності. Об’єкт дослідження – колонна станція глибокого закладення, що споруджується в породах середньої міцності. Метод дослідження – метод скінченних елементів.Item Обґрунтування вибору варіанту капітального ремонту автодорожнього залізобетонного мосту(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Міллер, Дмитро ВолодимировичUKR: Магістерська робота виконана на 90 сторінках, містить 51 ілюстрацію, 14 таблиць та 20 використаних джерел. В магістерській роботі виконано варіантне проєктування та техніко-економічне порівняння варіантів капітального ремонту автодорожнього залізобетонного шляхопроводу над залізницею по трьох варіантах. Для обраного варіанту виконано збір постійних та тимчасових навантажень, визначення зусиль в перерізах плити проїзної частини та балки прогонової будови та виконано розрахунок і проєктування їх перерізів. Для балки розрахунок виконаний з урахуванням металевої обойми, що використовується як незнімна опалубка при ремонт конструкції, визначені допустимі навантаження на прогонову будову після ремонту. Розроблено скінчено-елементну модель балки прогонової будови з урахуванням елементів підсилення, визначено напружено-деформований стан балки за умови сумісної роботи з металевою обоймою при різних станах об’єднання елементів: проєктний стан, стан часткового розлагодження по нижній грані, стан повного розлагодження по нижній грані. Мета роботи – обґрунтування вибору варіанту капітального ремонту автодорожнього залізобетонного мосту. Метод дослідження – метод варіантного проєктування, метод граничних станів, метод скінченних елементів.Item Обґрунтування конструкції шахтного ствола та технології його спорудження із застосуванням заморожування ґрунту(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Онук, Анатолій СергійовичUKR: Магістерська робота виконана на 60 сторінках, містить 19 ілюстрацій, 7 таблиць та 14 використаних джерел. В магістерській роботі виконано розрахунок параметрів шахтного ствола на основі аналізу результатів інженерно-геологічних досліджень. Розроблені варіанти шахтного ствола, розраховано об’єми робіт для кожного з них та виконане техніко-економічне порівняння. Створена скінченно-елементна модель шахтного ствола (просторова постановка). Проведений чисельний аналіз та отримано результати для оправи із чавунних тюбінгів та залізобетонних тюбінгів. Обґрунтована конструкція шахтного ствола та доцільність застосування залізобетону. Обґрунтовано технологію спорудження шахтного ствола із застосуванням заморожування ґрунту. Мета дослідження – обґрунтування конструкції шахтного ствола та технології його спорудження із застосуванням заморожування ґрунту. Об’єкт дослідження – шахтний ствол. Метод дослідження – метод скінченних елементів.Item Відновлення інфраструктури ділянки автомобільної дороги для збільшення пропускної спроможності(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Барашковський, Денис ПетровичUKR: Магістерська дипломна робота виконана на 76 сторінках, містить 24 ілюстрації, 10 таблиць та 40 джерел. Магістерську роботу присвячено розробці заходів щодо модернізації автомобільної дороги з метою виконання всіх вимог і нормативів, які регулюють процес реконструкції та інфраструктури автомобільної дороги з метою підвищення її пропускної спроможності, безпеки та комфорту користувачів. Об’єктом дослідження є автомобільна дорога загального користування Любомирівка – Першотравневе Миколаївської області, яка підлягає капітальному ремонту і має стати з'єднувальною транспортною артерією між дорогою державного значення М-14 та вантажними портами, розташованими на Бузькому лимані. На основі виконання комплексу будівельних робіт передбачено заходи з підвищення пропускної здатності автодороги і надані рекомендації з відновлення дорожнього покриття в залежності від ступеня руйнування дороги. Рекомендації сприятимуть прийняттю ефективних проектних рішень та попередньої оцінки завданих збитків від руйнування або пошкодження автомобільних доріг внаслідок збройної агресії Російської Федерації.Item Обґрунтування ефективності підвищення швидкісного руху поїздів на роздільних пунктах(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Ажнова, Любов АндріївнаUKR: Магістерська дипломна виконана на 70 сторінках, містить 54 ілюстрацій, 7 таблиць та 30 джерел. Магістерську роботу присвячено оцінці ефективності підвищення швидкісного руху поїздів на роздільних пунктах. У роботі надана характеристика технічного стану розглянутої ділянки залізниці Сарни – Ковель. Були розглянуті діючі вимоги і норми щодо проектування реконструкції залізниці. Були проаналізовані допустимі швидкості руху на ділянці Сарни – Ковель та визначені причини, які їх обмежують. Також були виконані тягові розрахунки для заданої ділянки залізниці при пасажирському та вантажному русі. Особлива увага була приділена вивченню впливу швидкості руху поїзда на тягово-енергетичні показники та знос колії на одному перегоні. Аналіз отриманих результатів дозволив підвищити швидкість руху пасажирських поїздів до 140 км/год на перегоні та 120 км/год на станції. Також було враховано питання щодо безпеки праці в надзвичайних ситуаціях.Item Удосконалення конструкції вузла проміжного рейкового скріплення(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Соболевський, Станіслав ОлеговичUKR: Дипломна робота складається із 67 сторінок, 4 таблиць, 43 рисунків та 130 літературних джерел. У даній магістерській роботі виконано: встановлені взаємозв'язки між експлуатаційними та конструктивними особливостями роботи проміжних рейкових скріплень вітчизняного та зарубіжного виробництва; створено та запропоновано конструкцію пружної клеми з підвищеною пружністю, з метою використання її у рейковому скріпленні типу КБ65 з одночасною можливістю її адаптації з метою використання у польському скріпленні типу SB-3 так і для вітчизняних клемно-болтових скріплень (СКД65-Б, яке є прототипом вищезгаданого вітчизняного скріплення; за допомогою математичного моделювання було досліджено та проаналізовано напружений стан удосконаленої конструкції вузла скріплення типу КБ65.Item Дослідження роботи колії на зсувонебезпечних ділянках(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Сембрат, Світлана ВолодимирівнаUKR: Пояснювальна записка до магістерської роботи має 76 с., 15 рис., 4табл. В даній магістерській роботі розглядається дослідження стійкості укосів насипів на зсувонебезпечних ділянках. Розглядається захист цих ділянок габіонними конструкціями.Item Дослідження роботи грунтів земляного полотна при різних навантаженнях(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Москальчук, Денис ЄвгеновичUKR: Пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра складаєтся з 68 стор., 38рис., 6 табл., 23 літературних джерел. Метод дослідження – аналітичний. Дипломну магістерську роботу присвячено питанням зміцнення та дослідженню роботи грунтів земляного полотна залізниць.Item Дослідження роботи насипів в складних умовах(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Мошура, Іван ОлександровичUKR: Пояснювальна записка до магістерської роботи має 59с., 6 рис.,2 табл. В даній магістерській роботі розглядаються методи підвищення несучої здатності грунтів насипів. Визначено найбільш ефективна схема зміцнення земляного полотна, ослабленого просідаючими грунтами. Встановлена межа мінімально допустимих значень механічних характеристик грунту, сполученого з ослабленою зоною насипу. Отримані основні залежності зміни механічних характеристик зміцненого шару від параметрів інєктування. Зроблено розрахунок стійкості земляного полотна залізниць при зміцненні грунтів армуванням.Item Реконструкція ділянки автомобільної дороги з дослідженням надійності дорожнього одягу при застосуванні ділянки як злітну смугу під час воєнного стану(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Бердник, Вячеслав ВікторовичUKR: Магістерська дипломна виконана на 87 сторінках, містить 14 ілюстрацій, 7 таблиць та 24 джерела. У магістерській роботі проведено огляд наукових досліджень щодо питань влаштування аеродромних покриттів, їх роботи та можливість використання автомобільних доріг як тимчасові аеродроми у військовий час. Наведено результати розрахунку варіантів дорожнього одягу на етапі проектування, що задовольняють конструктивно умови ДБН В.2.3-4 «Автомобільні дороги» та вимоги конструювання аеродромних покриттів. Проаналізовано економічні аспекти трьох варіантів дорожнього одягу. За результатами виконаних розрахунків наведено рекомендації щодо обґрунтування найбільш раціонального варіанту дорожнього одягу та надана оцінка надійності їхньої роботи.Item Дослідження конструкцій залізничної колії при збільшенному навантаженні(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Водопян, Світлана ОлександрівнаUKR: Пояснювальна записка до магістерської роботи має 59 с., 24 рис., 5 табл. В даній магістерській роботі розглядається робота земляного полотна при збільшенному навантаженні. Проаналізовано роботу земляного полотна під поїздним навантаженням. Зроблен розрахунок напружено-деформованого стану земзяного полотна при збільненному навантаженні проведений розрахунок земляного полотна при навантаженні на вісь 30 т.Item Дослідження підвищення зовнішньої рейки в кривих ділянках коліїі(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Антонець, Надія ГригорівнаUKR: Пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра: 67 стор., 26 рис., 12 табл., 12 літературних джерел. Об’єкт розробки – зовнішня рейка в кривих ділянках колії. Мета роботи – дослідження підвищення зовнішньої рейки в кривих ділянках колії для подовження строку служби рейок шляхом зменшення інтенсивності бічного зношення та рівня дефектності. Метод дослідження – метод статистичні розрахунки по фактичним даним залізниці. У магістерській роботі розглядається проблема впливу підвищення зовнішньої рейкової нитки на інтенсивність її зношення в кривих ділянках колії. Досліджено статистичні дані щодо величин підвищення зовнішної рейки. Зроблена оцінка впливу непогашеного прискорення, як похідної величини від підвищення зовнішньої рейки.Item Дослідження роботи підсилених залізничних насипів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Моклюк, Марина ОлександрівнаUKR: Пояснювальна записка до магістерської роботи має 64с., 11рис.,1 табл. В роботі була проаналізована робота грунтів земляного полотна залізниць. Порівняні моделі поведінки грунтів. Визначені методи посилення елементів земляного полотна. Запропоновано метод посилення - метод стягуючих елементів. Проведені необхідні розрахунки та визначена ефективність цього методу. Посилення насипів се повинне здійснюватися на основі техніко-економічного обґрунтування. Найбільш ефективно використовувати даний спосіб у зонах розташування водопропускних труб. При цьому без яких-небудь технічних обмежень спосіб може бути застосований на всьому протязі ділянки насипу, що деформується.