Магістерські роботи кафедри Транспортна інфраструктура (КТІ)
Permanent URI for this collection
ENG: Master Thesis Transport infrastructure
Browse
Browsing Магістерські роботи кафедри Транспортна інфраструктура (КТІ) by Title
Now showing 1 - 20 of 35
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз конструктивних параметрів сталезалізобетонної залізничної прогонової будови довжиною 50 м(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Сторчеус, Ірина МиколаївнаUKR: Магістерська робота виконана на 66 сторінках, містить 57 ілюстрацій, 6 таблиць та 21 використаних джерел. В магістерській роботі виконаний аналіз конструктивних параметрів сталезалізобетонної прогонової будови 50 м. Розроблені моделі прогонових будов з перерізами залізобетонних балок різної висоти і різною товщиною плит у програмному розрахунковому комплексі Ліра. Проведений аналіз результатів розрахунку у програмі, обрані оптимальні параметри балок і плити прогонової будови. Виконаний розрахунок аналітичним способом для порівняння результатів з розрахунком програмного комплексу Ліра САПР 2016 (некомерційна версія). Обґрунтовано параметри конструкції сталезалізобетонної залізничної прогонової будови по деформаціям та напружено-деформованому стану елементів.Item Визначення параметрів роботи струнобетонних балок при їх підсиленні(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Бутинський, Петро ПетровичUKR: Пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра: 73 стор., 38 рис., 7 табл., 13 літературних джерел. У магістерській роботі виконано аналіз літературних джерел з теми підсилення залізобетонних балок, зокрема струнобетонних балок. Проведений аналіз дефектів струнобетонних балок на основі існуючого мосту. Виконано розробку та конструювання одного із запропонованих варіантів для ремонту балок. Виконані розрахунки плит балок прогонової будови під сучасне навантаження. Розроблено скінчено-елементну модель прогонової будови для визначення параметрів підсилюючих компонентів балок. Визначено параметри роботи струнобетонних балок при їх підсиленні на основі отриманих результатів з розрахунків моделей. Обґрунтовано досліджувану технологію підсилення струнобетонних балок. Мета роботи – визначення параметрів роботи струнобетонних балок при їх підсиленні.Item Відновлення інфраструктури ділянки автомобільної дороги для збільшення пропускної спроможності(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Барашковський, Денис ПетровичUKR: Магістерська дипломна робота виконана на 76 сторінках, містить 24 ілюстрації, 10 таблиць та 40 джерел. Магістерську роботу присвячено розробці заходів щодо модернізації автомобільної дороги з метою виконання всіх вимог і нормативів, які регулюють процес реконструкції та інфраструктури автомобільної дороги з метою підвищення її пропускної спроможності, безпеки та комфорту користувачів. Об’єктом дослідження є автомобільна дорога загального користування Любомирівка – Першотравневе Миколаївської області, яка підлягає капітальному ремонту і має стати з'єднувальною транспортною артерією між дорогою державного значення М-14 та вантажними портами, розташованими на Бузькому лимані. На основі виконання комплексу будівельних робіт передбачено заходи з підвищення пропускної здатності автодороги і надані рекомендації з відновлення дорожнього покриття в залежності від ступеня руйнування дороги. Рекомендації сприятимуть прийняттю ефективних проектних рішень та попередньої оцінки завданих збитків від руйнування або пошкодження автомобільних доріг внаслідок збройної агресії Російської Федерації.Item Відновлення інфраструктури ділянки залізниці для збільшення провізної спроможності(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Сацюк, Максим ВалерійовичUKR: Магістерська дипломна виконана на 64 сторінках, містить 47 ілюстрацій, 12 таблиць та 20 джерел. Магістерську роботу присвячено дослідженнюю впливу зростання провізної спроможності на тягово-енергетичні показники. У роботі використовувались статистичний аналіз, програми MoveRW та RWPlan, які були розроблені на кафедрі «Транспортна інфраструктура» УДУНТ. Надана характеристика технічного стану розглянутої ділянки залізниці Сарни – Олевськ. Проаналізовані допустимі швидкості руху на цій ділянці та визначені причини, що їх обмежують. Виконані тягові розрахунки для даної ділянки залізниці для пасажирського та вантажного рухів. Особлива увага була приділена вивченню впливу провізної спроможності на тягово-енергетичні показники. Також було розглянуті питання охорони праці та захист навколишнього середовища.Item Дослідження впливу максимальної швидкості на тягово-енергетичні показники при реконструкції ділянки залізниці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Кислицька, Катерина ЮріївнаUKR: Магістерська дипломна робота виконана на 70 сторінках, містить 29 ілюстрації, 12 таблиць та 21 джерело. Магістерську роботу присвячено дослідженню впливу максимальної швидкості руху поїздів на тягово-енергетичні показники. За об’єкт дослідження прийнята ділянка Синельникове-Лозова. Порівняння варіантів за тягово-енергетичними показниками з метою обґрунтування найбільш раціонального виконано на основі даних з рейко-шпально-баластової карти дистанції колії. Обробка даних виконувалась із застосуванням програми Microsoft Excel, а тягові розрахунки за програмою MoveRW, розробленою на кафедрі «Транспортна інфраструктура» УДУНТ. При виконанні тягових розрахунків були враховані такі фактори як типи локомотивів, маса рухомого складу, стан колії, обсяги перевезень та інші елементи інфраструктури залізниці. Розв’язання поставленого завдання досягнуто за рахунок урахування досвіду європейських залізниць для покращення існуючої системи організації перевезень вантажів і пасажирів, використання наукових праць та матеріалів Міжнародних конференцій, що містять основні принципи з підвищення рівня швидкості руху поїздів. Для аналізу були використані результати тягово-енергетичних розрахунків на ділянці Синельникове-Лозова, що дало змогу запропонувати найбільш раціональний варіант.Item Дослідження впливу швидкості руху на вартість перебудови кривих при проектуванні реконструкції ділянки залізниці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Махаєв, Віталій МиколайовичUKR: Кваліфікаційна робота для здобуття ОС «Магістр» виконана на 62 сторінках, містить 34 ілюстрації, 16 таблиць та 23 джерела. Роботу присвячено вибору раціональних заходів з перебудови плану для підвищення швидкості. Об’єкт досліджень – ділянки залізниць, що потребують перебудови для підвищення швидкості руху. Предмет досліджень – бар’єрні місця на існуючій трасі, що обмежують швидкість руху поїздів та потребують перебудови. Проведено аналіз інфраструктури, поздовжнього профілю і плану лінії, установлені причини, що стримують підвищення швидкостей руху до 160 км/год. Запропоновані заходи, що дозволяють підвищити швидкість руху, також розроблені заходи перебудови кривих. Дослідження ґрунтуються на аналізі фактичних даних поздовжніх профілів, обмежень швидкостей руху, які закладено до графіка руху поїздів.Item Дослідження ефективності використання технології «холодного ресайклінгу» при капітальному ремонті автомобільної дороги(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Вікторенков, Сергій ВалерійовичUKR: Магістерська дипломна виконана на 90 сторінках, містить 14 ілюстрацій, 12 таблиць та 22 джерела. У магістерській роботі проведено огляд наукових досліджень щодо проєктування дорожніх одягів, зокрема використовуючи технологію «холодного ресайклінгу». Наведено результати розрахунку варіантів дорожнього одягу та виконано їх техніко-економічне порівняння. Проаналізовано економічні аспекти чотирьох варіантів дорожнього одягу. За результатами виконаних розрахунків наведено рекомендації щодо обґрунтування найбільш раціонального варіанту дорожнього одягу та надана оцінка ефективності їх використання.Item Дослідження ефективності усунення бар’єрних місць при проектуванні реконструкції ділянки залізниці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Лобань, Павло ОлексійовичUKR: Кваліфікаційна робота для здобуття ОС «Магістр» виконана на 66 сторінках, містить 27 ілюстрацій, 5 таблиць та 16 джерел. Роботу присвячено вибору раціональних заходів з перебудови плану для підвищення швидкості. Об’єкт досліджень – ділянки обмеження швидкості. Предмет досліджень – бар’єрні місця на існуючій трасі, що обмежують швидкість руху поїздів. Проаналізовано причини обмеження швидкості руху поїздів на ділянці, що досліджується, визначена ефективність усунення обмежень швидкості руху поїздів за параметрами плану лінії, розроблено пропозиції щодо доцільності усунення обмежень швидкості руху в залежності від конкретних умов експлуатації залізниці. Досліджено раціональність параметрів. Розроблено заходи з охорони праці при виконанні колійних робіт.Item Дослідження застосування сучасних матеріалів в конструкції автомобільного полотна(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Кучеренко, Володимир ВалерійовичUKR: Магістерська дипломна виконана на 67 сторінках, містить 5 ілюстрацій, 27 таблиць та 18 джерел. Мета роботи – проведення досліджень щодо доцільності застосування сучасних матеріалів в конструкції автомобільного полотна. В роботі було проведено дослідження застосування сучасних матеріалів в конструкції автомобільного полотна при капітальному ремонті. Було встановлено, що ці матеріали мають ряд переваг перед традиційними матеріалами, зокрема, підвищують довговічність дорожнього полотна, міцність і несучу здатність, стійкість до впливу навколишнього середовища. На основі проведеного дослідження були зроблені рекомендації щодо застосування сучасних матеріалів в конструкції автомобільного полотна.Item Дослідження конструкцій залізничної колії при збільшенному навантаженні(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Водопян, Світлана ОлександрівнаUKR: Пояснювальна записка до магістерської роботи має 59 с., 24 рис., 5 табл. В даній магістерській роботі розглядається робота земляного полотна при збільшенному навантаженні. Проаналізовано роботу земляного полотна під поїздним навантаженням. Зроблен розрахунок напружено-деформованого стану земзяного полотна при збільненному навантаженні проведений розрахунок земляного полотна при навантаженні на вісь 30 т.Item Дослідження підвищення зовнішньої рейки в кривих ділянках коліїі(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Антонець, Надія ГригорівнаUKR: Пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра: 67 стор., 26 рис., 12 табл., 12 літературних джерел. Об’єкт розробки – зовнішня рейка в кривих ділянках колії. Мета роботи – дослідження підвищення зовнішньої рейки в кривих ділянках колії для подовження строку служби рейок шляхом зменшення інтенсивності бічного зношення та рівня дефектності. Метод дослідження – метод статистичні розрахунки по фактичним даним залізниці. У магістерській роботі розглядається проблема впливу підвищення зовнішньої рейкової нитки на інтенсивність її зношення в кривих ділянках колії. Досліджено статистичні дані щодо величин підвищення зовнішної рейки. Зроблена оцінка впливу непогашеного прискорення, як похідної величини від підвищення зовнішньої рейки.Item Дослідження роботи автодорожного земляного полотна при використанні різних типів грунтів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Водяницький, Дмитро ВолодимировичUKR: Головною метою цієї магістерської роботи є дослідження роботи автодорожного земляного полотна при використанні різних типів грунтів Об'єктом дослідження є покриття автомобільної дороги. В даній дипломній роботі було запропоновано реконструкцію ділянки дороги, у зв’язку з тим, що існуюча дорога знаходиться в поганому стані, та не задовольняє потреб пропускної спроможності дороги на сьогоднішній день. Проект включає підвищення категорії дороги до ІІ.Item Дослідження роботи грунтів земляного полотна при різних навантаженнях(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Москальчук, Денис ЄвгеновичUKR: Пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра складаєтся з 68 стор., 38рис., 6 табл., 23 літературних джерел. Метод дослідження – аналітичний. Дипломну магістерську роботу присвячено питанням зміцнення та дослідженню роботи грунтів земляного полотна залізниць.Item Дослідження роботи колії на зсувонебезпечних ділянках(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Сембрат, Світлана ВолодимирівнаUKR: Пояснювальна записка до магістерської роботи має 76 с., 15 рис., 4табл. В даній магістерській роботі розглядається дослідження стійкості укосів насипів на зсувонебезпечних ділянках. Розглядається захист цих ділянок габіонними конструкціями.Item Дослідження роботи насипів в складних умовах(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Мошура, Іван ОлександровичUKR: Пояснювальна записка до магістерської роботи має 59с., 6 рис.,2 табл. В даній магістерській роботі розглядаються методи підвищення несучої здатності грунтів насипів. Визначено найбільш ефективна схема зміцнення земляного полотна, ослабленого просідаючими грунтами. Встановлена межа мінімально допустимих значень механічних характеристик грунту, сполученого з ослабленою зоною насипу. Отримані основні залежності зміни механічних характеристик зміцненого шару від параметрів інєктування. Зроблено розрахунок стійкості земляного полотна залізниць при зміцненні грунтів армуванням.Item Дослідження роботи проміжних скріплень в колії(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Бондарець, Олена МиколаївнаUKR: Пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра: дослідження роботи проміжних скріплень в колії складається з 67 стор., 38рис., 6 табл., 23 літературних джерел. Метод дослідження – аналітичний. В даній магістерській роботі розглядається робота скріплень в колії. Для порівняння були обрані декілька видів проміжних скріплень. За отриманими даними були зроблені висновки про роботу даних скріплень в колії.Item Дослідження роботи підсилених залізничних насипів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Моклюк, Марина ОлександрівнаUKR: Пояснювальна записка до магістерської роботи має 64с., 11рис.,1 табл. В роботі була проаналізована робота грунтів земляного полотна залізниць. Порівняні моделі поведінки грунтів. Визначені методи посилення елементів земляного полотна. Запропоновано метод посилення - метод стягуючих елементів. Проведені необхідні розрахунки та визначена ефективність цього методу. Посилення насипів се повинне здійснюватися на основі техніко-економічного обґрунтування. Найбільш ефективно використовувати даний спосіб у зонах розташування водопропускних труб. При цьому без яких-небудь технічних обмежень спосіб може бути застосований на всьому протязі ділянки насипу, що деформується.Item Дослідження техніко-економічної ефективності перебудови кривих при впровадженні швидкісного руху поїздів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Меркулова, Лариса ВасилівнаUKR: Магістерська дипломна робота виконана на 71 сторінках, містить 39 ілюстрацій, 12 таблиць та 32 джерела. Магістерську роботу присвячено дослідженню впливу максимальної швидкості руху поїздів на доцільність перебудови кривих на ділянці Чаплине-Межева-Покровськ регіональної філії «Донецька залізниця». Обґрунтування найбільш раціонального варіанту виконано на основі даних з рейко-шпально-баластової карти дистанції колії, паспортів кривих та результатів розрахунків із застосуванням програми RWPlan, розробленою на кафедрі «Транспортна інфраструктура» УДУНТ. Показано, що при проектуванні ремонтів колії можна досягнути суттєвого виграшу в часі руху за рахунок виконання вимоги ЦП-0287 з виправлення кривих у плані та відновлення проектних радіусів, тобто встановлювати колію при машинізованому поточному утриманні й ремонтних роботах в проектне положення. При встановленні максимально допустимої швидкості руху на складних ділянках плану залізниці слід приділяти більше уваги суміжним кривим, які підпадають до категорії залежних, тобто таких, коли одна впливає на умови руху поїзда по іншій Запропоновані заходи з покращення плану залізниці за рахунок виправлення кривих з корегуванням підвищення зовнішньої рейки і, при необхідності, подовження перехідних кривих дозволять отримати техніко-економічний ефект при впровадженні швидкісного руху поїздів.Item Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення з обґрунтуванням вибору дорожнього одягу об’їзної дороги припортового міста(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Пономаренко, Ольга СергіївнаUKR: Магістерська дипломна виконана на 87 сторінках, містить 12 ілюстрацій, 16 таблиць та 21 джерело. У магістерській роботі проведено огляд наукових досліджень щодо конструювання дорожнього одягу в складних умовах. Наведено результати розрахунку різних типів дорожнього одягу в умовах руху великовагового транспорту, що рухаються в порти м. Миколаєва. Проаналізовано технічні та економічні аспекти трьох варіантів дорожнього одягу. За результатами виконаних розрахунків наведено рекомендації щодо обґрунтування найбільш раціонального варіанту дорожнього одягу та надана оцінка надійності їхньої роботи.Item Капітальний ремонт ділянки автомобільної дороги з дослідженням способів ремонту жорсткого дорожнього одягу(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Лазарчук, Андрій ВікторовичUKR: Магістерська дипломна виконана на 89 сторінках, містить 12 ілюстрацій, 15 таблиць та 39 джерел. Одержані результати. У магістерській роботі проведено дослідження факторів, які впливають на стан цементобетонних покриттів, а також на умови їх експлуатації. Наведено результати проектування складів жорсткого бетону з використанням оптимального гранулометричного складу заповнювачів. Проведено спостереження за функціонування цементобетонних покриттів та аналіз зарубіжного досвіду дозволяють об'єктивно оцінити їх недоліки. Розглянуто збільшення вантажопідйомності та інтенсивності руху додаткові навантаження на дорожні покриття, що вимагає використання нових матеріалів і технологій для їх будівництва. Опрацьовано систему рекомендацій щодо вибору складу цементобетонних дорожніх матеріалів з урахуванням їх морозостійкості. Результати досліджень показали, що довговічність цементобетонних покриттів залежить від їх складу. Правильний підбір компонентів бетону підвищує його довговічність.